niedziela, 27 czerwca 2010

Komplety na lato.

Witam :)
"Wysmażyłam" takie oto dwa letnie komplety.
Kiedy robiłam zdjęcia wydawało mi się wszystko jest ok, niestety po umieszczeniu na blogu, wyszły znacznie  przekłamane kolory  ...zwłaszcza czerwień ...
Na zdjęciu  widać  jaskrawą czerwień tła kwiatowego w rzeczywistości  koralowo metaliczna czerwień fimo nr 20...
Może to tylko nasycenie kolorów w moim monitorze ...nie wiem, techniczne sprawy pozostawiam mojemu Małżykowi, nie tykam nie chcę zepsuć...Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania   

 

5 komentarzy:

  1. Bardzo kreatywne pracki!

    Znajomych w duchu pozdrowię, albo w góry się rozedrę to im echo zaniesie hehehe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta Twoja biżuteria, taka kolorowa i optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne projekty, nawet jesli kolory sa troche "przeklamane". Zycze nowych pomyslow i wielu sukcesow.Zapraszam tez do siebie: www.byiza.be

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.