Przejdź do głównej zawartości

już czas

 Witam
Nosiłam się z zamiarem od jakiegoś czasu, ale że czasu ciągle mi brak  wszystkie okazje przeszły obok... Zatem dzisiaj jest najlepszy dzień aby ogłosić   CANDY!



 Zasady candy znają chyba wszyscy jednak dla formalności wypiszę je poniżej

* zostaw komentarz po postem.
* informację o candy czyli zdjęcie z aktywnym linkiem umieść na swoim blogu
* jeśli nie masz bloga zostaw swojego maila, a info o candy podlinkuj na przykład na facebooku.
* będzie mi miło jeśli dołączysz do obserwatorów.

                                                   Zapraszam do zabawy!!


ps: kolczyki są dwustronne  :)


Komentarze

  1. Ale są oszałamiająco piękne i energetyczne. Mam zasadę nie uczestniczenia w candy, ale jesli zgodzisz się, abym dała wzmiankę na blogu i na facebooku to się piszę !!!! Mieć coś tak oryginalnego - marzenie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się bo rozkochana jestem w Twojej biżuterii, zbieram wciąż pieniądze na wisior a zanim nazbieram to dam sobie szansę na makowy uśmiech losu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W innych już raczej nie uczestniczę, ale skoro do zdobycia są kolczyki... koniecznie muszę stanąć w kolejce :P
    Wpis zamiesciłam na blogi i na FB :)

    http://anek73.blox.pl/2011/04/Kolczykowe-candy.html

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000296569730

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są boskie. Ach żeby mi się tylko poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są cudowne, nie wiem, która strona ładniejsza. Dzisiaj nie zdążę, ale jutro wrzucę na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne kolczyki... ja też chętnie bym ponosiła takie

    OdpowiedzUsuń
  7. Karamba... a ja nie mogę nosić kolczyków! Ałaaa...
    Ale i tak się zapisuję, może jak wygram to namówię Cię na przerobienie na piękny wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no pewnie ,ze ustawiam się w kolejeczce!!!piękna ta makowa łączka...kto wie,może zawiśnie na moich uszkach:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe! Zapisuję się i ja!
    Zapraszam też na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo! Takiej okazji nie mozna przegapic, choc pewnie gdyby mi sie udalo wygrac, to corka mi te slicznoty zwedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie kolczyki !!!! Chciałabym mieć :D

    http://vitalia.pl/index.php/mid/49/fid/341/diety/odchudzanie/w_id/1628024



    Pozdrawiam
    M.
    mada-7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolczyki! Oczywiście, że się zapisuję. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejka, ja tez chce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są !!! Daj mi, daj mi, daj ...
    Oczywiście ustawię się grzecznie w kolejce, może to akurat mi się trafi :)
    Obrazek już na blogu http://totkalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam i zazdroszczę talentu:) Dołączam do chętnych otrzymania kolczyków:) Pozdrawiam http://mamine-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne, żywe i pełne optymistycznych kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEŚLICZNE O_O zakochałam się w nich.Zapisuję się na listę.
    http://bizuteria-lunaris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wow cudowne!!
    zgłaszam się, jakby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolczyki, takie wiosenne, żywe. Idealnie pasowały by do mojej nowej bluzeczki :)

    Oczywiście piszę się na takie Candy.

    Zapraszam na Candy do siebie :)

    http://myartpasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, do mnie, do mnie!
    Plizzzz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolczyki, zapisuję się oczywiście
    http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kolczyki mnie zachwyciły :) są cudne i z miłą chęcią się nimi zaopiekuję :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne cudne cudne:) zapisuję się z wielką radością:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieła sztuki! Muszę się po nie zapisać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne kolczyki, uwielbiam takie. :) Z wielką chęcią na nie ustawiam się w kolejeczce. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękne! takie oryginalne:) chętnie bym je przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapisuję się z nadzieją, że szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż mnie zatkało! Przepiękne !!! Jestem tu pierwszy raz , ale na pewno nie ostatni!
    No i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopisałam się grzecznie do listy :)))
    Info ląduje na bocznej szpalcie
    A wiesz że nasze blogi teraz wyglądają tak samo :)))) ???
    Pozdrawiam Serdecznie :))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Troszkę z opóźnieniem, ale się zapisuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Very beautiful earrings would be glad if they would have won)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne prace, z chęcią przygarnę takie kolczyki!
    Pozdrawiam i zapraszam na moje rozdawnictwo.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakież to cudowności i przepiękna kolorystyka. Oj chciałoby się mieć te cacuszka.
    Może tym razem los uśmiechnie się do mnie.
    Pozdrawiam wiosennie i zapraszam do mojego bloga WSZYSTKO O BIŻUTERII

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tych bukietów talent emanuje więc i ja swój e-mail wpisuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne :) Jak wygram, to zacznę nosić kolczyki.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  36. W kolejeczce staję i na dłużej tu zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne!!!
    Ustawiam się w kolejce! :-)lubiebiel@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Cuda!
    i ja się dopisuje...
    pozdrawiam,
    abstrakcja0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja z upodobaniem noszę pewien naszyjnik z fioletowym kwiatkiem i z przyjemnością ustawię się w kolejce po te kolczyki. Może się uda? :)

    Banner do zabawy w bocznej szpalcie bloga:

    www.warcianka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubie kolczyki zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również jestem zachwycona, i zapisuje się na candy

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie byloby miec takie cudenka w swojej kolekcji :) Pisze sie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne... Oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne, więc mam nikłą nadzieję, że trafia do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne maczki :) Ja właśnie robię makową bransoletkę, więc pasowałyby idealnie....


    Bloga nie mam, ale zostawię link pod jednym z dzisiejszych zdjęć na www.photoblog.pl/bizutki
    Mój mail kajojcia82@o2.pl

    P.S. Zapraszam też na moje CANDY http://www.garnek.pl/jan07/14452257/moje-isze-candy-na-dzien-matki

    Serdecznie pozdrawiam
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  46. boskie te kolczyki :) chętnie się dopiszę i... zapraszam na moje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe, zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie piękne! Zapisuję się jak najszybciej! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Tęczowe Rozdawanie.

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękne kolory... cudowne są te kolczyki... jakby dla mnie stworzone:):):)
    serdecznie pozdrawiam i oczywiście do Candy przystepuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne te kolczyki, zapisuję się z wielką przyjemnością scarabae@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne z ogromną chęcią się zapisuję! i czekam niecierpliwie na wyniki losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oho,niesamowite :) Chętnie się zgłoszę ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  53. link na fb, obserwuję, mail: magdamano@tlen.pl i zgłaszam się do udziału w losowaniu wspaniałego Candy! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Obłędne!!! zapisuje się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  55. a ja pierdoła myślałam, że to są jakies tabliczki do powieszenia w kuchni na przykład :) Oczywiście chętnie zawieszę sobie je w uszach :) Zapraszam na cukierki do siebie www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ustawiam sie w kolejeczkę- niezwykle już liczną

    OdpowiedzUsuń
  57. Takie ładne kolczyki. Oczywiście, że ustawiam się w kolejce... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. ojojoj, ale piękności. Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  59. z chęcią bym się zapisala, jeśli oczywiście można:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Link to the candy on the sidebar.

    http://ukrasheniya2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja staję w kolejce po smakołyki :).
    Pozdrawiam!!!

    http://jaspisowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jakie cudne te kolczyki!
    Chętnie takie przyjmę ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Alez slicznosci:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. ŁAAAAAAAAaaa!!!! Jakie cudowne!! jak ja uwielbiam maki! Zapisuję się z przyjemnością i czekam z niecierpliwością! ;)
    r.mayumi23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Również nieśmiało ustawię się w ogonku, kolczyki przepiękne. Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj zapiszę się i ja chociaż wygrać candy dwa razy u jednej osoby to byłby chyba nadmiar szczęścia. Zostało by mi tylko w lotka zagrać :))
    No ale koło takich cudnych wiosennych kolczyków nie mogę przejść obojętnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. zapisuję się - kolczyki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja po raz drugi.... adres mojego nowego bloga:)) http://manualnia.blogspot.com/ piękne rzeczy...... piękne......

    OdpowiedzUsuń
  69. cudowne :) zpisuję się maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Prześliczne. Już się ustawiam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudne! Jestem chętna do przygarnięcia!

    OdpowiedzUsuń
  72. cudne kolczyki:) chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam sie. Obserwuję jako kinga
    mój blog: szalone-zycie-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. myślałam że to zakładki, nie zauważyła bigli. no to siup do kolejki i obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudne kolczyki, mam nadzieję, że będą moje, tylko moje hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne maki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudne, zachwycające, wspaniałe, jak tu się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Fantastyczne mega zdolna kobieto :)
    Może mi się poszczęści ;)?

    OdpowiedzUsuń
  79. To ja sobie nie odpuszczam i zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  80. Kolczyki jak marzenie wiec i ja sie ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudne!! Ustawiam się i ja :)
    Info zaraz będzie na blogu: http://blog.kaniewska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  82. http://iakoma.blogspot.com/
    Какая красота!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne, niezwykłe, już stoję w kolejce :D, info na blogu już jest :D

    OdpowiedzUsuń
  84. oszałamiająco boskie! staję w kolejce i czekam :D mam nadzieję, że mi się uda bo są totalnie w moim stylu i ach, i och ;)
    Pozdrawiam cieplutko Goś :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Przecudne kolczyki:)
    Zapisuję się bez wahania:)

    OdpowiedzUsuń
  86. się ustawiam,
    Cię pozdrawiam (:
    askowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. świetne...ehh....:)
    zapisuję się z przyjemnościa

    pozdrawiam
    KKa_MMa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepiekne kolczyki, pewnie ze sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  89. ja też chciałabym się zapisać, jeśli można;)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Są śliczne... Ja też się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  91. moje ukochane maki... :) piszę się oczywiście
    http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Na takie słodkości z ochotą się zapisuję:):)
    pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)
    morelowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. kolejka zdumiewająca, chętnie i ja się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  94. taaaaakaaaa kolejka! ale dla mnie chyba też jest miejsce...?
    bo bardzo chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  95. wow śliczne chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczne te kolczyki, a te maki. Zapisuję się oczywiście i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Kolczyki piękne!!! Dołaczam do zabawy i zapraszam do mnie:
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Maki jak żywe! A ja uwielbiam czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  99. aż czuć zapach tych pięknych maków! Piękne:) może mi się poszczęści :)
    buku2@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. śliczne! też się po nie ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja też bym takie chciała!pozdrawiam i ustawiam się na szarym końcu;)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  102. Kolczyki są cudne! Dlaczego ja tutaj trafiłam tak późno?! Mimo wszystko zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Kolczyki sią cudne!!!
    zapisuję się :)
    nick1123@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Dałabym sobie głowę uciąć, że wczoraj zostawiłam komentarz i ubolewanie, że tak późno tu zajrzałam, a dzisiaj zonk - wszystko zniknęło. To ja spróbuję jeszcze raz, mimo, że dzisiaj piątek trzynastego ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Moje ulubione maki aż żal było by się nie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  106. nie wiem czy dzis jeszcze mozna się zapisywac, ale liczę że tak :) więc zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Kolczyki sią cudne!!!
    zapisuję się :)
    nick1123@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Zapisuję się z przyjemnością ;)

    http://zaczytanamery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Good day! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading yyour blkog
    posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with
    the same topics? Tank you so much!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz