Przejdź do głównej zawartości

z ostatniego wypału

Witam :)
Ostatnio sporo lepię ... poznałam inne masy fimo i mam z nimi niezłą zabawę, ale o tym następnym razem.
Dzisiaj  resztki nowości z ostatniego wypału.
Kolczyki "żagielki" z płatkami srebra ostatnie fiolety
Pierwszy raz zrobiłam taką bransoletkę, jest krzywa i miejscami wymięta ... ciężka do wykonania , jeszcze cięższa do ofocenia .... no ale pierwsze koty za płoty.
Druciany naszyjnik z jedynaków i ukochanej miedzi w połączeniu z rzemieniem.
W dalszym ciągu zapraszam do mojego kolczykowego CANDY  zapisy do 14 maja.
Pozdrawiam :)



Komentarze

  1. Ale jakież to są cuda!!!
    No może rzeczywiście bransoletka troszke krzywa.
    Jednak jej kolorystyka jest tak cudowna, że krzywizną nie ma sie co przelmować... A poza tym dzieki tym krzywiznom jaka jest oryginalna!!!
    Jestem pod wrażeniem Twojego talentu, bardzo się cieszę, że trafiłam na Twój blog.
    Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tej krzywizny nie widać dzięki wzorkowi. mnie tam się podoba. I kolczyki też. W ogóle jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów i wykonania prac. Pozdrawiam i zapraszam http://kasiaen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Nigdy nie robiłam z fimo i nadal nie mogę uwierzyć że to z modeliny da się zrobić takie cuda. Dla mnie to i kolczyki i bransoletka są niesamowite! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę bransoletkę fimo, bardzo ciekawa, kolczyki jak zwykle cudowne. Dzisiaj jednak najbardziej podobają mi się omotki w naszyjniku. Niby twórczy nieład a wszystko skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ten naszyjnik z miedzi jest do adopcji? Jeśli tak, mogę dostać jakieś szczegóły na maila, na ergo73@poczta.onet.pl?
    Piękny! jest i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka wygląda świetnie, ale czy się nie połamie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki świetne, bransoletka też

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się kolczyki, potem bransa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka jest wspaniała, ale jeszcze bardziej podobają mi się te fioletowe kolczyki :)
    I jeśli jeszcze się nie zapisałaś to zapraszam na ostatnie chwile mojego Candy. http://modliszkowatworczosc.blogspot.com/2011/04/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Wspaniale się ogląda Twoje prace (i nosi też hi hi). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne, najbardziej mi się podoba bransoletka - moje kolorki. Czekam na dalsze prace związane z bransoletkami. Strasznie jestem ciekawa jakie cuda zrobisz z tych nowych fimo. Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory bransoletki są prześliczne i kolczyki również świetne, choć nie do pary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoją fimową twórczość:) Kilka lat temu sama próbowałam i ... poległam na całej linii;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteście dla mnie bardzo wyrozumiale, dziękuję bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Łaa, kolczyki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne wręcz! :) dodaję do linków i obserwowanych, bo widzę, że Pani ma pięęęęęękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie takie rzeczy mi się podobają: takie, które są niepowtarzalne i których nie nosi na nobie pół Polski.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz