sobota, 7 maja 2011

Zabawy z Fimo air



Witam :)
Zapowiedziałam zdjęcia prac z innych mas plastycznych Fimo.
To masy schnące na powietrzu Fimo air natural , laght, basic.

Kwiaty wykonałam z masy Fimo air light, figurki z masy Fimo air basic, a pojemniczek i miseczkę z masy Fimo air natural. Kiedy już uporam się z aniołkami komunijnymi szerzej napiszę o masach, każdej z nich trzeba poświęcić osobny post bo każda jest inna. Wrzucam wszystkie zdjęcia razem, podpowiedzcie mi którą masę opisać jako pierwszą .
Dziękuję za tal liczny udział w moim candy. Kto się jeszcze nie zapisał może zrobić to teraz, link do candy w panelu bocznym lub TU (klic)
Bardzo mi milo że mnie odwiedzacie, dziękuję za wszystkie komentarze :*
Pozdrawiam serdecznie.

                                                                                                                                                    





                                           








       


12 komentarzy:

  1. ale piękne rzeczy - szczególnie kwiaty i aniołeczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...śliczności, kwiaty jak żywe, a domek z ptaszkami uroczy. Cieszę się już na nowe posty tematyczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiaty jak żywe. Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zachwyciła ta pierwsza róża, na początku pomyślałam że jest żywa. Rewelacja! Bardzo jestem ciekawa co to za masy. Mam nadzieję, że dowiemy się o nich coś więcej w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewiarygodnie piękne są Twoje prace...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę coś o kwiatach! Są cudne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiety wyglądają prześlicznie. Ja chętnie dowiedziałabym się coś o Fimo air light, bo niedawno zastanawiałam się nad jej kupnem, ale nie wiedziałam co to za masa i co mogłabym z niej zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne to wszystko,aniołek naj..

    OdpowiedzUsuń
  9. Te w doniczce jak żywe, podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty najcudniejsze, jak żywe - jestem pełna podziwu. W związku z tym proszę o opis jako pierwszej - masy air light.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama trochę lepie z Fimo, więc jestem bardzo ciekawa Twoich opisów tych nowych mas. Miałam jak na razie styczność tylko z Fimo Soft... jak wiadomo wszystkie te masy trochę kosztują i dlatego boje się eksperymentowania i z chęcią o nich poczytam. Kolejnośc doprawdy może być dowolna - będę śledzić Twojego bloga i czekać na pojawienie się wszystkich opisów :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne te kwiaty, niesamowite jak żywe

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.