Przejdź do głównej zawartości

Rozdawajka

Witam 
Dzisiaj wreszcie się wyrobiłam ze światłem do zdjęć i oto obiecana rozdawajka! 
Miałam zamiar wyrobić się wcześniej, wówczas data losowania przypadała by na dzień pierwszego wpisu na blogu ...nie zmieściłam się  ale zabawa  i tak nosi nazwę urodzinowej.
Mam nadzieję że zawartość rozdawajki będzie się podobała. Niestety zabrakło lampionu ... jestem  niecierpliwa... zbyt szybko '' wyszedł " z pieca i trach... obiecuję że będzie innym  razem.

Zasady uczestnictwa chyba wszystkim są znane:
wpis pod postem, baner z działającym linkiem u uczestnika zabawy na blogu.
Miło mi będzie jeśli dodacie mój blog do obserwowanych :)
Dodałam jeszcze inne zdjęcia na których lepiej widać detale. 
Naszyjnik na ostatnim zdjęciu w nocnym wydaniu . 
Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :)



 
 


 

Komentarze

  1. no to ja się muszę zapisać;-)
    muszę , muszę , muszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności!!!Zapisać więc się MUSZĘ i chociażby spróbować:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne słodkości,jak zwykle!:))Próbuję więc szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuszące candy, oczywiście ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam serdeczni i zapraszam na mojego raczkującego dopiero bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie fantastyczne cukieraski:) Ustawiam się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejść obojętnie nie sposób! Rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się dopisuję jako siódma. Może ta liczba okaże się szczęśliwa, bo cukiereczki wspaniałe.
    Pozdrawiam:)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne Candy, muszę się zapisać :)
    obserwuję

    http://aleksandrowemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Pozdrawiam S.
    Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. dopisuję się fajny zestaw :) banerek dodany :) zapraszam na candy u siebie:) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zapiszę się i ja :)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka !
    Ustawiam się do kolejki :)

    www.coenna.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że mam pecha do rozdawajek, candy i wszelakich tym podobnych... nie straciłam jednak zupełnie nadziei. ;)

    Pozdrawiam!

    Info na blogu: warcianka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się....śliczności
    http:\\bizuteria-lunaris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :-)
    Gratuluję rocznicy i po Twoje wytworki z ochotą się ustawiam :-)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się z miłą chęcią :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja tez, ja tez! Pozdrawiam -zycze Wesolych Świat i Happy New Year 2012!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie moze mnie tu zabraknac :-)))
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zapiszę, bo tu same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopisuję się i ja do listy :o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne! Muszę stanąć w kolejce!
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne candy w którym chętnie wezmę udział:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prezenty przygotowałaś. Nie da się obok "przejść" obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super nagroda, a jaki aniołek :) Piękne! :)
    i ja się zapisuję :)
    http://amarantart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, ja się zgłaszam do losowania :0 Zamieściłam juz baner na moim blogu http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super:) Próbuje szczescia:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ile roznych pieknych rzeczy przygotowalas :) z przyjemnoscia ustawiam sie po wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam jakie sliczne cukieraski
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce po te śliczności :).
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    Trojanda

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja się ustawiem w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/
    very nice candy! i`m in love with poppies!

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja też z przyjemnością dopisuje się do kolejki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała zabawa więc i ja się zapisuję:) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cuda obiecujesz! Piekne wszystko bez wyjatku:) Zapisuje sie z wielka przyjemnoscia i na losowanie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tup tup tup... stoję grzecznie i tupię sobie w kolejce... :):)
    http://lauraandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam serdecznie!!!zapisuję sie w kolejeczkę i czekam cierpliwie!zapraszam na Candy do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. jak widze te cudenka to mi az dech zapiera!! zglaszam sie !! acra@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne rzeczy, stanę grzecznie w kolejeczce:)
    pozdrawiam
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się i staję w kolejce po te piękności!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  42. prawdziwe cuda a naszyjnik prześliczny, uwielbiam maki i polne kwiatuszki
    zapisuję się koniecznie i jestem Twoim nowym obserwatorem a ścislej obserwatorka ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam.
    Cudeńka. Zgłaszam się do zabawy.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wybaczyłabym sobie, gdybym nie zapisała się. Robisz cudną biżuterię, zwłaszcza naszyjniki;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow, przepiękne te wypalane cuda:)
    pozdrawiam końcoworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczne niespodzianki wprost dla moich Aniołków :) kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Cuda, cudeńka :) Chętnie biorę udział w zabawie :) bartczak.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne to Twoje candy i gdybym się nie zapisała pewnie plułabym sobie w brodę:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. i ja sie zapisuje! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce po te śliczności ;) Ściskam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fantastyczne i przepiękne :) Nie prowadzę wprawdzie bloga, ale jeśli da się bez to dołączam do kolejki - jeśli zaś bez bloga nie da rady to nic spróbuję następnym razem ;)

    Pozdrawiam serdecznie.
    monika12@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne rzeczy,dopisuje się do zabawy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. I mnie nie moze zabraknac w kolejce po takie slodkosci :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Super cukierki "wypalańce", a naszyjnik - odjazd!

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudeńka dla nas przygotowałaś, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale piękności!!! Nie można się nie zapisać, więc staję w kolejce, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne rzeczy więc z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Очень красивые вещи!!! Хочу участвовать. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. fantastyczne piękności - chociaż spróbuję szczęścia, ale taka kolejka:)
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciesze sie , ze jeszcze zdazylam na takie slodkosci !
    Pozdrawiam cieplo !

    OdpowiedzUsuń
  62. Super blog, świetne prace i cudowne prezenty. Chciałoby się je wygrać...Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    mojakopalniapomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam!
    Z chęcią przygarną tak cudną rozdawajkę :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. jakie cuda! :) chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. O Mamo!!! ile cudności! zapisuje się i niecierpliwie czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolejka długa ale naszyjnik w maki wprost cudny.Musze spróbować. Pozdrawiam , zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  67. super czytuje tego bloga czesto :) sama próbuję tworzyć coś z fimo:)
    maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudne rzeczy do wygrania.
    Ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki....za siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. same cukieraski zapisuję się !!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też ustawiam się w kolejce i trzymam za siebie kciuki :) :) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. to i ja grzecznie ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Smaczne cukieraski :)
    Staję w ogonku, info w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję rocznicy i z przyjemnością staję w kolejce :)) Zapraszam również do siebie na candy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Oj chciałbym, chciała :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękna i ciekawa biżuteria, gratuluję talentu i pomysłu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. gratuluje rocznicy :) chętnie stane w kolejce po te słodkości ;)
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale cudeńka! Zapisuje się i ja.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. więc i ja stanę na końcu kolejki, jeśli mogę...
    nagroda boska!

    OdpowiedzUsuń
  80. No to jeszcze ja się też zapisuje do tej dłuuuugiej kolejki.
    http://wsrodszczytowwielu.blogspot.com ,info w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  81. http://my.mail.ru/?infomessage=micropost_deleted
    Хочу принять участие!Всё очень красивое!

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  83. Duża kolejka ale co mi tam za taki domek albo ptaszka mogę postać a może się opłaci :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Super CANDY!!! Welcome to my blog http://enjoyscraps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    Please vote for my shawl.
    Thank you!
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=314139475292861&set=a.314138265292982.76083.109090902464387&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam może się załapie jako ostatnia SUPER PRACE podziwiam blog twój zapał i pasje
    mojblog www.haftkomputerowy.blogspot.com
    zapraszam do mnie na nowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń

  87. My relatives always say that I am killing my time here at net, however I know I am getting know-how everyday by reading such nice articles or reviews.

    OdpowiedzUsuń
  88. What's up, I desire to subscribe for this blog to obtain newest updates, therefore where can i do it please
    assist.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz