niedziela, 15 maja 2011

Losowanie candy

Witam:)
Bardzo dziękuję Wam moje drogie za udział  zabawie. 

Mnogość uczestników przerosła moje najśmielsze oczekiwania !!
Dzięki zabawie miałam szansę odwiedzić wiele ciekawych miejsc i zobaczyć niezwykłe dzieła waszych rąk. Jeszcze nie wszędzie udało mi się zostawić po sobie ślad ...
Aby nie przeciągać pod postem było 120 wpisów, 2 usunęłam były bez adresu kontaktowego w powtórkach brałam pod uwagę pierwszy wpis.
Do losowania użyłam bezdusznego programu, gdybym mogla nagrodziłabym WAS wszystkie.
 
 według moich obliczeń wpisu dokonała 


Moje gratulacje !!!

Pozdrawiam serdecznie.


14 komentarzy:

  1. Szczęściara! Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Ale szkoda, że to nie ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaa...czemu nie ja!!:P
    Gratulacje dla szczęściary!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. buuu, szkoda że nie ja, a wygranej gratuluję!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż, nie będę oryginalna.... szkoda, że to nie ja jestem tą szczęściarą..... Gratulacje dla wylosowanej!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wygranej. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara z tej Filomenki. Gratuluję! A Tobie dziękuję za zabawę i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki! :):):):)

    Swoją drogą szukam chętnych do nietypowej wymianki :) szczegółty tutaj: http://myosthis.blogspot.com/2011/05/ktos-chetny-na-wymianke.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to się stało, że nie widziałam tego nalotu? Kolorowe i wesolutkie.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.