Przejdź do głównej zawartości

Losowano i wylosowano.

Witam

Dziękuję za życzenia  i udział w zabawie.
Niestety nie będzie zdjęcia z losowania, aparat dzisiaj rano pojechał na ferie... wylosowana została
 Gratulacje!
Proszę o kontakt na kamino70@gmail.com i adres do wysyłki 

Bardzo mi milo że tak wiele osób dołączyło do obserwatorów
Mam nadzieje że będziecie do mnie zaglądać .

Na dokładkę coś co powstało dla mojej Mamy obie mamy  syndrom niespokojnych rąk.
Mama poprosiła mnie o wykonanie rączek do jej ulubionych szydełek, faktycznie lepiej się teraz "trzymają".





Serducho dla mojej córci niepoważne, psotne, figlarne i walentynkowe.


Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Dziękuję za zabawę :)
    Tworzysz piękne rzeczy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, po cichu zazdroszczę :) a Tobie dziękuję za miłą zabawę :) i liczę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te Twoje prace dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję za zabawę,tylko żałuję,że nie miałam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni, świetny desing szydełek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, jakie słodkie i zabawne serducho!
    gratuluję wygranej! ;) zapraszam na candy do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Danusi.
    Piękne rączki do szydełek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę zaglądać bo tworzysz śliczne rzeczy. Dodałam do ulubionych :)
    Gratuluję zwyciężczyni, marzy mi się taki domek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę :) Gratuluję zwyciężczyni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szydełka mają teraz piękne ubranka, dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Danusi i dziękuję za zabawę:)
    Bardzo fajny pomysł z tymi rączkami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję, jestem zaskoczona.
    Dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni:) Rączki do szydełek są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamino dzięuję za super zabawe jeszcze raz zapraszam wszystkich na moje candy Gratulacje Danusiu
    www.haftkommputerowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULUJĘ WYGRANEJ DANUSI I DZIĘKUJĘ ZA ZABAWĘ!
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje zwyciezczyni !
    Raczki do szydelek sa calkowicie!SUPER !
    Sciskam !
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  17. Serduszko genialne haha! I uchwyty do szydełek pierwsza klasa! Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. congratulations :)
    beautiful crochet hooks!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę, ależ te Twoje raczki ZDOLNE!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  20. Wychodzi na to że moja Mama miała świetny pomysł a ja tylko zrealizowałam Jej wizję :)
    Bardzo się cieszę że podobają się wam moje rączki do szydełek.
    Serducho jest prawie anty walentynkowe tym bardziej mi miło że się podoba :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję za zabawę :))) Nowe rączki są śliczne :)))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje za zabawę i odwiedzinki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje i zapraszam na moje candy http://niebieskomi.blogspot.com/2012/01/candy-w-niebiesko-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak teraz na pewno wygodniej się szydełkuje :).

    Serduszko jest rewelacyjne :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na te oprawki szydełek! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś przeoczyłam zmianę adresu.
    Szydełka rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  27. serducho psoci:))) hihi..... szydełka luksus, ja sobie tak "oprawiłam" igłę do robienia dziurek wszelakich... śliczne wzory, kocham się w takowych millefiorowych, to dla takich wzorków próbuję fimo od czasu do czasu, po prostu kocham je i już:))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz