wtorek, 12 marca 2013

od Ewy...

 Pochwalę się wymianą jaką zrobiłyśmy sobie z pięknie szyjącą Ewą
To co Ewa wyczynia na maszynie do szycia  to czary prawdziwe! Jej bloga znalazłam niejako "przy okazji" a zakochałam się bez pamięci. Polecam każdemu kto ceni rękodzieło wysokiej klasy .
 Napiszę jeszcze tylko że efekt końcowy przerósł kilkakrotnie moje wyobrażenia Ewa uszyła moje marzenia...

Kosmetyczki  z jeansu z dodatkiem zieleni mają wszyty  z obu stron prześliczny patchwork
złożony z wielu elementów z dodatkiem koronki i pięknych tasiemek, a nawet wyszywane są koralikami. Niestety nie oddałam całej urody  kompletu na zdjęciach .... Dodam jeszcz że wnętrze kopertówki jest jaskrawozielone ...bardzo lubię taką zieleń jest energatyczna i ekscentryczna :)) nie mam pojęcia skąd Ewa wiedziała że to właśnie TEN kolor...

                     Ewo bardzo Ci dziękuje jesteś mistrzynią !! 

Na koniec wrzucę  jeszcze  kolczyki z wzorem który przypomina mi śnieżynki... w końcu znowu mamy zimę ;)



Dziękuję za odwiedzimy i zapraszam ponownie :)

6 komentarzy:

  1. I ja Tobie Moniko dziekuję za cudowności jakie dostałąm od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cudne ale i Twoje kolczyki super wyglądają, takie niby śnieżynki, niby egzotyczne kwiaty :)Powiedzmy Kwiaty Królowej Śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piwknw prezenty gratuluje udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór na kwiatkach niesamowity. Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.