środa, 18 listopada 2015

Szyję i kuśtykam...

Mam ciężki okres...siedzę w domu z kontuzją kolana - uszkodziłam łękotkę.
Boli a"trzecia noga " jest upierdliwa ale bezwzględnie konieczna...
Jeszcze posiedzę ...
Od wypadku dopiero dzisiaj usiadłam żeby coś podziałać
Nie użalam sie, ludzie mają gorsze problemy.
Dziękuję że jeszcze mnie odwiedzacie :)
Do zrobienia koralikowych kolczyków zachęcił mnie ten samouczek u Qrkoko za który z tego miejsca dziękuję :)







Ten post bierze udział w 17 Link party u Diana Art


Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

7 komentarzy:

  1. życzę Ci zdrówka, kolczyki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia, a kolczyki są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite kolczyki, życzę zdrowia zdrowia i jeszcze raz zdrowia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolczyki! Jeśli chodzi o tutoriale Qrkoko to są super, ale ten jeden mi umknął, lecę pędzę to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowiej, niepokorna łękotko :)

    zachwyciłam się makramą
    z modelinowym wnętrzem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie pary wyszły Ci cudowne :) I obie w moich kolorach, więc nie mogę się zdecydować, które lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.