sobota, 15 października 2011

Fimo effect gold metallic

Nie  mogłam się zdecydować z której strony robić zdjęcia i w jakim świetle... Bardzo lubię fimo metallic a że urzekają mnie spiralne motywy mam dwa w jednym ...zastanawiam się jeszcze nad tym czy lakierować, czy może zostawić tak jak jest?

 

Bransoletka z lnianego sznurka drewnianej drobnicy i fimowego koralika, dla mojej przyjaciółki.

Drzewiennie ze szklanymi paciorkami i ślicznymi małymi kwiatuszkami oczywiście na miedzi.
Dziękuję za odwiedzimy i komentarze.
Zapraszam ponownie.
Pozdrawiam serdecznie !!

9 komentarzy:

  1. Świetny medalion. Jesteś niesamowicie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior królewski.Ja bym nie lakierowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wisior jest piękny, ja bym nie lakierowała. W świetnym klimacie utrzymuje się zarówno on, jak i bransoletka oraz kolczyki :)
    Jesteś moim guru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję moje drogie. Wasza opinia jest dla mnie niezwykle cenna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior jest po prostu genialny! Wyszedł Ci rewelacyjnie:)))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.