poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ślubnie.

To specjalna para młodych.
Zawsze staram się ulepić postacie w taki sposób aby nieco przypominały realne osoby.
Młodzi obchodzili właśnie 25 lecie swoich zaślubin ;)
 Miałam do dyspozycji zdjęcia z uroczystości ale również takie bardziej aktualne.
Postanowiłam że młodych z masy solnej ubiorę  w ślubne stroje ale nadam twarzom obecny wygląd.
Modelowanie z masy solnej nie sprawiło mi kłopotu, bardzo to lubię, natomiast suszenie i wypiekanie w taki upał to wyzwanie ; )
 Ale dałam radę ;)










Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

13 komentarzy:

  1. Świetna pamiątka!
    Fajna parka!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w realu jaka fajni ludzie ... Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ależ to ładne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pomysł był typową potrzebą chwili a podobno potrzeba matką wynalazku jest ;)

      Usuń
  3. cudo, jestem pod ogromnym wrażeniem, pięknie ulepiłaś mimo że materiał do lepienia nie jest tak wdzięczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko dziękuję bardzo obie się zmagamy z tym mączno - solnym wynalazkiem, więc sama wiesz jaki bywa on niewdzięczny :)

      Usuń
  4. Piękna i bardzo sentymentalna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko bardzo dziękujemy za piękną metryczkę, wszystkim naszym "rocznicowym" gościom bardzo się podobała. Ten pamiątkowy obrazek stoi u nas w pokoju na honorowym miejscu razem z pięknym ręcznie malowanym przez Ciebie serwisem do kawy.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.