piątek, 17 czerwca 2016

Kolczyki z pawiem.

Już pewnie znudziłam Was pisaniem o moim postanowieniu noworocznym, niestety to dopiero połowa i jeszcze kilka prac popełnię w temacie konkursów.

Urok secesji to kolejny z tematów z którym się zmierzyłam.
Mucha ,Klimt, Gaudi to Mistrzowie tego okresu.
Do odzwierciedlenia klimatu tej wspaniałej epoki tak różnorodnej na terenie Europy i świata i bogatej w ornamentykę roślinno zwierzęcą wybrałam  motyw pawia.
Moje pawie są w kolorze złota lekko opruszone złocisto-szafirowym pyłem dla bardziej indywidualnej interpretacji tematu.
 Pawie ulepiłam ręcznie z metalicznej złotej Premo.
Zapraszam :)











Na dzisiaj tyle.... Ściskam Was! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne oddałaś ich piękno, choć chyba kolorystycznie wolę je w klasycznych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) naturalne pawie są zdecydowanie ładniejsze chociaż jest jeden wyjątek - albinosy są zjawiskowe...

      Usuń
  2. Przepiękne i przynajmniej według mnie, świetnie pasujące do tematu. Zachwycające detale a złoty kolor świetnie się tu sprawdza. Praca zalajkowana bo jest to jedna z lepszych jakie tam widzę. Powodzenia w konkursie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za tak ciepłe słowa! W tym roku postanowiłam się zmierzyć z tematami w RS. Konkurencja uczy pokory, przy okazji konkursu powstają prace które nie miałyby szansy zrodzić się samodzielnie... Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. piekne kolczyki , chylę czoła dla twojego Lakier Bona Resident Pluspienia" o ile mogę btak brzydko powiedzieć, kolczyki są wpsaniałe, widać rękę mistrza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyto rozpieszczasz mnie dobrym słowem :) Bardzo dziękuję!!

      Usuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.