Przejdź do głównej zawartości

Co porabiałam i co porabiać bedę ...

Zacznę od tego że dziękuję za komentarze pod poprzednim postem!
Bywa że nie mam możliwości żeby odpowiedzieć na bieżąco, a potem zapominam i głupio mi ... Jednak wdzięczna jestem za każde słowo od Was!
Co porabiam ?
Urlopuję sobie :)
Raczej leżeć nie będę więc nie ma czego zazdrościć :D
Mam pewne plany ale jak znam życie wszystko i tak potoczy się niezależnie od nich :)
Co zrobiłam?
Zrobiłam drugi druciaczek (tu znajdziecie  pierwszy)
Ten powstał na życzenie mojej córki i według jej instrukcji. To czerwonolistne drzewo z pewnego serialu ;) kto zgadnie jakiego?! Jakieś mocno pokręcone wyszło i nieco krzywe ale to dopiero na zdjęciu zobaczyłam taka skucha nieco...
Zrobiłam też kolejne szydełeczko z modelinową rączką .
Mam kilka zaległych prac do pokazania, teraz będzie najlepszy moment bo szykuje się malowanie mieszkania więc w tych okolicznościach ciężko się tworzy... Na szczęście jadę na ostatni w tym roku plener batikowy więc się nieco  "rozerwę";) a jak wszystkie batiki wyprasuję i obszyję to będę się znowu chwalić :)
Mam nowiuśki telefonik robiący superfoty i "biegam" po okolicy obfotografując wszystko co mi się rzuci w oczy. Nie znam się specjalnie na fotografii robię zdjęcia bo podoba mi się to co widzę, a zimą jak będzie smutno pocieszę oczy tym co zatrzymałam na "obrazku"...
Zapraszam do oglądania zdjęć :

czar drzewo




Na dzisiaj tyle....
Ściskam Was !
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Komentarze

  1. Takim szydełkiem pewnie o wiele milej się robi. ;) Druciak bardzo fajny. :D Raz próbowałam zrobić to się w połowie poddałam. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, podziwiam za pracę włożnoną

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przecudowny, ale musiałam się przy nim napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Drzewko genialne! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz