wtorek, 20 marca 2012

Okołowiosenne




Poniższe prace wykonałam na zamówienie z masy Premo. Stanowią komplet z konikami morskimi które pokazywałam we wcześniejszym poście o tu.
Świeczniki ozdobiłam motywem tego samego kwiatka  w kilku wersjach kolorystycznych. 
Broszka powstała z resztek jest dość okazała. W kompletach biżuterii starałam się każde z "okienek " wypełnić innym wzorem nie było to łatwe są malutkie. Najbardziej mogłam "zaszaleć" na zawieszkach ;)
Ramki okazały się prawdziwym wyzwaniem, w ozdabianiu pomogła mi tekstura w zawijaski.
Słabo zaszalałam z kolorami miałam do dyspozycji sporo kolorów a teraz jak patrzę na zdjęcia stwierdzam  że mogłam jeszcze z niebieskościami powalczyć :] ....Poszło do ludziów i już nic nie poradzę. Niebieskości w następnym poście będą .
Bardzo dziękuję za odwiedziny i dobre słowo.








Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Wszytki piękne ,jednak bardziej w oko wpadła mi biżuteria :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda, to w kolorowe kwiatki - bajeczne

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.