poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Prima aprilis dobry dzień dla...

Bardzo mi było miło że tak tłumnie zgłosiłyście chęc uczestnictwa w moim candy.
Na listę wpisałam tylko osoby które spełniły warunki zabawy odznaczyłam literką B. osoby niekolczykujące, pocięłam, poskręcałam i zagoniłam do pracy "sierotkę"....





                                     
Łapki sierotki zadecydowały że szczęściarą będzie Atina!! Atina zadeklarowała chęć posiadania broszki / wisiora,  Gratuluję wisiorek/ broszka leci do Ciebie :)

                                                                         ale
................... zostały jeszcze kolczyki..................... przeznaczyłam je dla Was zatem lecą do "kolczykującej" czyli noszącej kolczyki....
                                               

Gratuluję Magdalenardo!
Proszę o kontakt  na kamino70@gmail.comw celu podania adresu do wysyłki.

Jeszcze raz dziękuję za zabawę i odwiedzimy. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

26 komentarzy:

  1. Gratulacje dla szczęściar...a dla Ciebie Moniko życzenia wszystkiego naj ... Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szkoda że mi się nie udało :) dziekuję za zabawę a dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślepy jest los ... Ciesze się z Twoich odwiedzin noże następnym razem się uda... ja wygrałam tylko raz candy :)Pozdrawiam i dziękuję za udział :)

      Usuń
  3. Gratuluje dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hurra, hurra, hurra!
    To najpiękniejsze kolczyki jakie widziałam!
    Strasznie się cieszę :)
    Adres wysłany :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Może kiedy indziej uda mi się wygrać równie cudowne rzeczy, zazdroszczę strasznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę:) i gratuluję zwyciężczyni =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie Atina!!! :) Szkoda, że nie wygrałam, bo są naprawdę świetne, ale bardzo się cieszę, że wygrał ktoś, kogo kojarzę z blogowania :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom ;) szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Szczęściarom i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosz jak się cieszę, po raz pierwszy coś wygrałam. Hura!!!!!
    adresik już wysyłam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. Za zabawę dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za to candy i gratuluję zwyciężczyniom :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję szczęściarom i dziękuję Organizatorce za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.