poniedziałek, 2 czerwca 2014

Biżuteria z modeliny

To zestawienie kolorystyczne często mnie prześladuje...  z uporem maniaka wracam do niego, przedstawiam kolejne warianty. Komplet naszyjnik i kolczyki oraz dwie broszki.






A na deser lalusia, kiedyś uwielbiana przez moje dziecko Arielka w wersji kawaii  >.< pozdrawiam fanów anime :) Pokazywałam ją już  FB ale blog to osobna historia więc dla wszystkich czytaczy .... tadam lalusia...


Zastanawiam się czy czasem cekinami nie wyszyć ogonka ... ale to może następnym ... :)

Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

7 komentarzy:

  1. Śliczne prace :)
    Miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. laluszka słodka, a kolczyki i wisiorek rewelacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe faktury szczególnie na brodszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta biżuteria a syrenka mhhh...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające prace - jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. biel, szarości, grafitowe popiele wraz z różowościami i malinowymi fuksjami są ponadczasowe - cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria pierwasz klasa!!!
    Uwielbiam takie zestawy kolorów, A motyw??? Napatrzeć się nie mogę - takie małe grafiki wyszły!!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.