sobota, 16 maja 2015

Biżuteria z modeliny.

Nie robiłam nowych bloczków z wzorem i ubolewam nad tym : (
Jednak czasem  mam pomysł na te już istniejące.
Naszyjnik w miedzi powstał z bloczka który miał premierę ... no właśnie kiedy ?


Zabawa błyskawiczna z nagrodą w postaci naszyjnika ze zdjęcia.
Kiedy pierwszy raz zaprezentowałam bloczek z tym motywem ?
Proszę o podanie daty posta.

kamino70@gmail.com


ps;
17.05.2015
Jako pierwsza prawidłową odpowiedź podała Ania 

stopme

15:33 (19 godzin temu)
do mnie
Wydaje mi się, że pierwszy pojawił się 10 lipca 2014.
Pozdrawiam,
Ania
Dziękuję za udział w zabawie :) Gratuluję Ani i proszę o kontakt.

Myślę częściej będę robiła takie błyskawiczne rozdawnictwo ...
Pozdrawiam :)
  Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

3 komentarze:

  1. Znalazłam kolczyki z tym motywem w poście z 4 sierpnia 2014 - kolczykowo. Ale może przegapiłam wcześniejszą pracę. W każdym razie spędziłam jak zwykle miłe chwile buszując po Twoim blogu. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups! Gapa ze mnie! Gratuluję Ani :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. a ja przegapiłam buuuuu muszę częściej zaglądać na blogi :-) gratuluję Ani pięknego wisioru pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.