sobota, 30 maja 2015

Ślubny prezent

Na prezent ślubny powstała taka metryczka z masy solnej...




Anioł też na prezent, niebiański, zamyślony...


Jakoś tak coraz słabiej lepimisię...


Na pocieszenie wygrałam zabawę na profilu FB Świece osobiste pl
Lampion jest obłędny!



I jeszcze jedno z dniem 26 maja zamknęłam Działalność Gospodarczą.

Przerosły mnie pewne sprawy... Nie umiem promować siebie ...umiem tworzyć a nie wypisywać rachunki ... To są dla mnie bardzo trudne sprawy ...no nie ogarniam ...ciemna masa jestem, źle mi z tym ale tak bardzo nie ogarniam że aż boli.

Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

6 komentarzy:

  1. Super! Ta metryczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace śliczne u młodych wręcz widać zakochanie i tą nadzieję na przyszłość :-) a pani pani Moniko zrobiła sobie prezent na dzień mamy? Pewnie prezent dobry i przemyślany, bo cóż artysta i ekonomista się chyba wykluczają. Artyści powinni mieć menagerów co to zadbają o sprzedaż bo artysta ma przeżywać i tworzyć a nie reklamować swoją twórczość! Ale gdzie takich znaleźć ? Jak znajdę w lesie menagera z powołania to się z panią podzielę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty, para młoda na pewno była zachwycona takim upominkiem!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.