poniedziałek, 27 lipca 2015

Batik.

Mam nowe hobby - malowanie batików!
Miałam okazję uczestniczyć w cudownym plenerze w Milanówku o nazwie "w słońcu malowane".
Pod rozłożystym kasztanowcem unosił się zapach rozgrzanego pszelego wosku... a upał był niesamowity!
 Poznałam wspaniałych ludzi!
 Zrobiłam coś dla siebie.
 Jestem w euforii ...

Plon moich poczynań poniżej, drzewa i bazgroły to moje ukochane motywy :)



 Tak wyglądał przed drugim pokryciem woskiem.

A tutaj bluzeczki eksperymentalne.
..oraz koszula.

Dla posiadaczy FB link do profilu z relacją zdjęciową https://www.facebook.com/Wsloncumalowanebatiki?fref=ts

Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

9 komentarzy:

  1. Rewelacja Sama chciałabym coś takiego umieć zrobic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koleżanki były zachwycone ubiegłorocznym plenerem, przyznam że złapałam bakcyla :) Mam jeszcze jedną tkaninę już odprasowaną z wosku i chyba nie skończę na tym. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. To dla mnie nowość:) wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze batiki, technika porwała mnie z miejsca. Jak będziesz miała kiedyś okazję się nauczyć polecam - bardzo relaksujące doświadczenie :)

      Usuń
  3. och zadziwiasz, kochana!!! cudne te batiki Ci wyszły. dopiero teraz mam czas więc w tygodniu się odezwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się że sama byłam zaskoczona efektem :)

      Usuń
  4. Efekt rzeczywiście wyśmienity!!! Podziwiam szczerze i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. To fantastyczna wiadomość, życzę dużo satysfakcji i radości w nowej pasji. Batik "drzewa i bazgroły" pięęęękny!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.