poniedziałek, 11 lipca 2016

Sroczkowe skarby ;)

Czas na moje prywatne sroczkowe skarby czyli cienkie bransoletki w stylu boho które można zestawiać w dowolny sposób.
Takie bransoletki robiłam już 2x  tutaj i tutaj powstały kolejne bo to potrzeba chwili a pasują niemal do wszystkiego wg mnie przynajmniej :)
Jest tutaj wszystko: kamyki, szkiełka, metalowe elementy, modelinowe koraliki i moje "wynalazki" z PET butelek. Są stare i nowe...mix totalny.

Wykonałam też pierwszy raz bransoletkę szytą z koralików 4mm i mniejszych szklanych. Zapięcie doszywane typu toogle w miedzi.
No kocham ją :) i już kupiłam materiały na kolejną ... tylko kiedy ja ją zdążę zrobić?!







Jak tu jej nie kochać?
Sami oceńcie ...

Na dzisiaj tyle.... Ściskam Was! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

4 komentarze:

  1. Świetne! Te cieniutkie w sam raz na lato! Druga rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. No to czekam na kolejne. Znając Twoje zdolności szybko tę sztukę opanujesz i dopiero będzie co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zaczynam przekonywać się do bransoletek. Twoje są świetne. Nosiłabym :)(najchętniej te z niebieskim i żółtym). Zwłaszcza, że faktycznie pasują do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.