Przejdź do głównej zawartości

A może tak... candy?

Witam
Zgodnie z sugestiami po ostatnim Candy.... tym razem niebiżuteryjny cukierek :)
Przedmiotem candy jest szklany lampion obłożony cieniutką warstewką modeliny Fimo.  Wzór nie jest całkowicie chaotyczny starałam się utrzymać pewien rytm i rozłożyłam całość na cztery, mino że powtarzalnie miało być wyszło nie całkiem .... ale tym właśnie wyróżnia się ręczna robota :)
Lampion jeździ ze mną na warsztaty a teraz przejdzie na emeryturę i trafi mam nadzieje w czyjeś czułe rączki.
Zapraszam :)








Zasady

* komentarz pod postem
* podlinkowany baner na Twoim blogu najlepiej w bocznym pasku w widocznym miejscu ( nie w poście )
* miło mi będzie jeśli zasilisz grono obserwatorów
* dla nieblogujących a chcących dołączyć do zabawy prośba o baner z linkiem do candy na FB lub innym portalu społecznościowym i namiary na maila
 Zapisy do ostatniego listopada a TEN dzień 1 grudnia 
Miłej zabawy życzę.



Dziękuję za odwiedzimy i zapraszam ponownie :)

Komentarze

  1. Oj, oj! Ja chcę, ja chcę taki cudny lampionik!
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Już widzę kolorowe, ciepłe światło w jesienny wieczór... Rozmarzyłam się. Oczywiście próbuję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie się zapiszę :) Banerek wrzuciłam: http://yeshka.blogspot.com po prawej stronie. Obserwuję jako Yeshka.
    Mój e-mail: yeshka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i inspirujący blog i z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Zapraszam do siebie, pozdrawiam Hania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z wielką chęcią!
    Bannerek znalazł się tu: http://szczescie-jest-jak-motyl.blogspot.com/p/a-moze-konkurs.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie i ja dotarłam po to cudeńko ..a tearz wracam do siebie dopełnić rezty formalności....Pozdrawiam cieplutko Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudności !!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzecznie ustawiam się w kolejce :) Info na FB już jest :)
    nieszkas1@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę zapisz i mnie na te cudo czarodziejskie!
    Piękny, bajkowy świat.

    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce po prześliczny lampionik :)
    Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczne kolory, w sam raz dla dodania energii w szary, zimowy wieczór. Staję w kolejce po to cudeńko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się! Przecudowny ten lampion! Z wielką chrapką się zgłaszam!
    Baner:www.dbambolubie.blogspot.com
    Obserwuję jako Dbająca
    Pozdrawiam ciepło i naprawdę śliczny lampion! Prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się; baner na moim blogu już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny przedmiot, promieniujący podwójnym ciepłem: świeczki i pięknego,radosnego wzoru. Poza tym wierzę że rzeczy biorą coś z ludzi....
    Zapisuję się więc, mam nadzieję że z banerem na moim blogu wszystko w porządku,jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudny :) Z przyjemnością postawiłabym go u siebie w pokoju i cieszyła blaskiem z niego bijącym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och jak kolorowo:) Pięknie by tej zimy wyglądał u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, zapisuję się, bo chętnie bym go "przygarnęła" :) i z radością zostaję wśród Twoich cudeniek na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się i ja :) lampion cudny :) obserwuje z chęcią, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Udostępnione na FB Aneta J atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Lampion jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i jestem bardzo chętna na odebranie tego dzieła sztuki:D Jeśli zainteresowałby Cię któryś zestaw to zapraszam do mnie na rozdanie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że przypomniałaś zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i ja :)

    Przy okazji zapraszam po Candy do siebie: decustyle.blogspot.com :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się również. Lampion jest prześliczny. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lampion jest absolutnie przepiękny. Chętnie wzięłabym udziła w candy, ale dopiero stawiam pierwsze kroki w blogowym świecie i niestety nie umiem jeszcze podlinkować banera :-(
    Ale chociaż mogę nacieszyć oczy Twoimi cudeńkami :-)
    Pozdrwaiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lampion mnie urzekł, już polinkowany i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Biżuterię Pani autorstwa z przyjemnością noszę, więc może pora na coś dla odmiany [ jeśli mi się poszczęści... ;) ] .
    Pozdrawiam! :)

    Wiła [http://szkatulka-wily.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń
  29. Następna zgłasza się w kolejce.
    obserwuję jako ja
    baner na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I post in my sidebar!
    I am follower
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczności :) już kiedyś miałam się zgłosić ale zamknęłam kartę i zapomniałam :( teraz ustawiam się w klejce licząc na łut szczęścia :) obserwuje i podziwiam Cię od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi sie podoba lampionik, podoba mi się wszystko co pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    вот это красота..сказка..можно с вами ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Troszkę późno dołączam do kolejki, ale blogspot rozpracowuję systematycznie i dziś nauczyłam się samodzielnie dodawać podlinkowane conieco do paska bocznego, tak więc banerek dodany :)Nie pozostaje mi nic innego jak liczyć na uśmiech szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Po takie ciepłe i kolorowe Cukierasy to muszę się ustawić w kolejce! Więc grzecznie czekam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny, zamarzył mi się :) Już wiem gdzie by znalazł miejsce :P
    Pozdrawiam
    Banerek na pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uff, zdążyłam jeszcze :) Grzech nie spróbować wygrać takiego cudeńka :) Pozdrowienia,

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  38. Lampion jest cudny, daje piękne ciepłe światło. Oczywiście staję w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny lampionik. Chętnie go przygarnę, jeśli dopisze mi szczęście. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne candy! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. https://www.facebook.com/#!/anna.szura.12/posts/136299483188078
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  42. Cuda nie dziwy tu znalazłam, to nic dziwnego, że sie musze zapisać! Banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny lampionik!!
    Zgłaszam się:)
    Baner na blogu http://bambusowy-raj.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedzi

    1. Dziękuję Wam wszystkim za udział, zamykam listę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz