poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kolczykowo

 Niby mam wakacje jednak nicnierobienie zupełnie nie leży w mojej naturze.









Na modelinowym blogu dobiegło końca  wyzwanie *zielony*
Mam pamiątkowy banerek który w ramach reklamy tutaj umieszczę  Tym razem stanęłam do wyzwania jako uczestnik ale to pierwszy i ostatni raz  ... dziwnie tak sobie samemu robić banerek ...
 Jednak każda forma opowiedzenia światu że istnieje blog z wyzwaniami dla lepiących z modeliny jest cenna. Zapraszam zatem do odwiedzenia "Modelina moje hobby " wszystkich a szczególnie osoby tworzące z modeliny.


http://3.bp.blogspot.com/-eeizXTUoU_8/U9z9wO0OoKI/AAAAAAAAAEs/lGiB1ahvMWM/s1600/Kola%25C5%25BCe7.jpg



Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

8 komentarzy:

  1. No cudności oczywiście :) Pierwsze najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy w takim razie dokładnie tę samą naturę :)
    Najpiękniejsze są te ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie wyglądają jak ubrane w sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i te wzorki na odwrocie też świetnie pasują! Trzymam kciuki za liczne pomysły na kolejne wyzwania i Gratuluje banerka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko, niesamowite są te twoje kolczyki! przepiekne, oryginalne, cudowne (i jeszcze do tego dwustronne !)
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. orzeźwiające i radosne :)))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.