poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Śmieciuszkowo

 To zbiór przedmiotów wykonanych z materiałów przeznaczonych do recyklingu...Koszyczek z gazet  zawieszka okienna z biurowych odrzutów papierowych i butelki plastikowej,
bransoletka  z butelki , laleczka z rolki po papierze toaletowym , naszyjnik i bransoletka z papierowych pasków, naszyjnik ze spinaczy, butelka z serduszkiem z foremki i broszka z butelki pet ....takie śmieciuszkowo










 


Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

10 komentarzy:

  1. Piękne !!!!

    Zapraszam również do mnie :) http://testacja.blogspot.com

    PS> oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes niesamowita, ktoś inny by to wywalił a ty takie fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super, jednak człek podoba mi się najbardziej.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Laleczka z rolek, moją faworytką:))) Super pomysły.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O Cię Florek - to dopiero się nazywa kreatywny recykling :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomysły na recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miłosna butelczyna idealna na upojne rendez-vous
    z tymi przecierkami wybarwionymi jak stare francuskie
    złoto w mezaliansie z turkusem - o-la-la <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.