Przejdź do głównej zawartości

Kolczyków kilka.

Do obrabiania zdjęć używam programu Picasa, po ostatniej aktualizacji przybyło wprawdzie kilka nowych funkcji ale zniknęły moje ulubione czcionki ... szkoda. 
Poniżej ostatnie zdjęcia z podpisem w starym stylu. Może zbyt ozdobne były ... nie będę się zastanawiać i rozpamiętywać już ich nie ma :P Takie mini zmiany popychają mnie do działania, dalszych  kroków, rozwoju.
Blogerowy blog powstał dlatego że  zdjęcia na poprzednim blogu "zawieszały  się" albo zupełnie znikały. 
Teraz tu jest moje miejsce. Piszę pierwszego posta używając nowego interfejsu :] ... przyzwyczajam się, mogłabym ponarzekać ale pewnie znajdą się tacy co zrobią to za mnie ;)
Dla poprawy samopoczucia kolczyki. Jedyne na dodatek mocno wymięte babeczki waniliowe w polewie czekoladowej z truskawkami, serducha w kwiatuchy oraz dwa zwyklaczki.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam :*







Komentarze

  1. Kolczyki wyglądają fantastycznie. Oczywiście babeczki zdobyły moje serce :) Słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki prosto do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co można zrobić z butelki plastikowej?

 .....Ano można zrobić dużo fajnych rzeczy w tym na przykład biżuterię. Tym razem "zamordowałam" dwie niebieskie butelki w ślicznym kolorze letniego nieba. Chociaż nie wiem czy to na pewno kolor letniego nieba...a może mi się tylko wydaje że to letnie niebo...a może u mnie niebo jest specyficzne....chyba raczej tak.... zatem sprecyzuję....letnie niebo nad Ursusem ;) Butelka po wodzie na literkę "Ż" gazowanej 1,5 litra (lubię bąbelki)  Mam jeszcze do pokazania zaległą kolekcję  z butelki po wodzie niegazowanej na literkę "C" clasic w rozmiarze 0,7 bardzo gruby plastik ma i wyjątkowy zielony kolor... Oraz pojedyncze eksperymentalne z butelki po napoju energetycznym. Zapraszam Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

Z butelek PET cd.

Takietam PET biżutki ... Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Plastik 2

Dzisiejszy post będzie tutorialowy ....znowu...:)) Butelki typu PET jakie są każdy widzi, natomiast co można z nich zrobić to już odrębna sprawa.  W ubiegłym roku zrobiłam eksperymentalną biżuterię z plastiku  kamino70.blogspot.com/2011/09/plastik.html byłam wówczas zaskoczona efektem niestety (a może i dobrze) inne sprawy zaprzątnęły moją uwagę nie miałam okazji wrócić do tego tematu. Jednak niedawno przyszedł mi do głowy nowy pomysł i dzisiaj się nim podzielę.  Naszyjnik "Listki" Do wykonania potrzebne będą: arkusz plastiku z butelki, nożyczki, szczypczyki, drut hobbistyczny tutaj 0,6mm, kółeczka 0.8 mm cieniutki łańcuszek oraz narzędzie Dremel VersaTip.    Arkusz bardzo się skręca ale nam potrzebne będą tylko dwa prostokątne kawałki 4/6cm które odcinamy nożyczkami.  Obydwa kawałki plastiku myjemy w ciepłej wodzie z detergentem i wycieramy do sucha papierowym ręcznikiem.  Na kartce papieru rysujemy przybliżony ksz