poniedziałek, 17 marca 2014

Odcienie zieleni.

 Pochmurno i wietrznie za oknem, jednak wiosna idzie małymi kroczkami... czekam na zieleń soczystą i żywą i usłane mleczami trawniki.
 Taką wiosenną zieleń starałam się mieszając kolory uzyskać w biżuterii ale jakaś taka niekoniecznie podobna wyszła... a naszyjnik z jesiennymi liśćmi  (samouczek znajdziecie tutaj  )to już wogóle nie na temat...ogólnie dość skromnie i surowo... nudno bez wodotrysków... niech ta wiosna już przyjdzie!

Przyjemnie zaskoczyło mnie natomiast pełne ciepła i aprobaty przyjęcie przez Was pudełka z poprzedniego wpisu! Bardzo Wam dziękuję :) Tak jak napisałam w komentarzach technika to KIMEKOMI bardziej znana jako patchwork na styropianie. Jeszcze wrócę do tego rodzaju zdobień przyznam się że nie spodziewałam się takiego efektu.
A na razie trzy naszyjniki w odcieniach zieleni.






Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

3 komentarze:

  1. Ja tam bardzo lubię twoje jesienne liście <3 Zapraszam do mnie na wiosenne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) Zwłaszcza ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.