poniedziałek, 31 marca 2014

Inspiracje - fascynacje


Naszyjnik lub może raczej korale powstały pod wpływem fascynacji pracami Evy Haskovej.
Jest dość masywną ozdobą ale bardzo chciałam taki zrobić. Kolejne korale powstawały w sporych odstępach czasu ale wreszcie udało mi się złożyć je w całość. Zapięcie zrobiłam z miedzianego drutu myślę że miedź pasuje tutaj najlepiej. Mam sporo rozgrzebanych różności...kiedy ja to skończę...???





Dziękuję za odwiedzimy i każde słowo zostawione pod postem. Będzie mi miło gościć Cię ponownie.

9 komentarzy:

  1. naszyjnik wygląda imponująco. Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, w moich kolorach, przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne.Mogłabym nosić

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, rdzenny, afrykański. Tak go odbieram.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhh muy bonito, me encantó!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam do powstającego spisu blogów. spisiocenablogow.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. interesująca kolekcja barw i kształtów - zwłaszcza na tym cudnym blacie absolutnie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pozostawienia komentarza.